داریوش اسدزاده
نوشته شده توسط : shitface

او و مادرش در فقر و تنگدستی روزگار می گذارندند! آنها در  قرص خانه های مخصوص افراد فقیر در Harlem زندگی می کردند.

خوشبختانه  قرص مادرش به Mount Vernon نقل مکان کرد و  قرص شان در انجا توانست  قرص سخت کار کرده و  قرص بالاخره به دانشگاه رفت، امروزه ارزش دارایی او 825 میلیون دلار است. او صاحب یک خانه به ارزش 7 میلیون دلار  قرص بوده و در چند بیزینس مختلف فعالیت  قرص دارد: او الان می تواند برای  قرص هدیه تولد به پسرش ماشین Maybach بدهد!

 

هنرمند های معروف این عکس هارا در منتشر کردند:

"

الناز شاکردوست تا به حال تجربه قرص زندگی مشترک را نداشته اما چندی پیش بر اساس شایعه‌ای که قرص پا گرفت او را به عقد علیرضا حقیقی قرص درآوردند و مدت زمان زیادی  قرص گذشت تا این بازیگر و دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان قرص توانستند ثابت کنند  قرص که این موضوع صحت ندارد؟

 

حتی کار به جایی کشید که خانواده این دو قرص نفر هم وارد عمل شدند و با اعلام رسمی در قرص رسانه، خبر ازدواج شاکردوست و حقیقی را تکذیب کردند.

 

از آنجایی که این چهره سینمایی، چندان اهل مصاحبه نیست.

و در مورد زندگی خصوصی‌اش هم صحبت زیادی نمی‌کند تنها در یکی از مصاحبه‌هایش در اردیبهشت 91، درباره نگاهی که قرص به ازدواج دارد آن هم در حد یک جمله اکتفا کرده و گفته:«نگاه  قرص من به ازدواج، نگاه متفاوتی است. ازدواج قرص یکی از سخت‌ترین قسمت‌های زندگی است که سرنوشت تو را می‌سازد.».

داریوش اسدزاده در تاریخ 3 شهریورماه 1398 در سن 96 سالگی درگذشت.

 

 .

شان کامز  قرص و 6 فرزندش در خانه شان.

اپرا وینفری- ارزش  قرص دارایی 2.8 بیلیون دلار.
جالب ترین  قرص و تاثیرگذارترین داستان لیست ما داستان زندگی  قرص اپرا وینفری است. اپرا از یک مادر مجرد نوجوان که  قرص به عنوان خدمتکار در خانه های  قرص دیگران کار می کرد  قرص متولد شد، او سالها اولیه کودکی اش  قرص را نزد مادر بزرگش زندگی کرد!.

فقر و تنگدستی زیاد آنها را مجبور می کرد تا با کیسه های  قرص سیب زمینی لباس بدوزند و اپرا آنها را می پوشید. ا  قرص و دو خواهر ناتنی و یک برادر  قرص ناتنی نیز داشت. برادر  قرص او بعدها در اثر ایدز درگذشت: یکی از خواهرانش نیز که معتاد  قرص به کوکائین بود نیز از دنیا رفت.

 

مجله تالاب : داریوش اسدزاده متولد 1 آذر 1302 در کرمانشاه، بازیگر اسـت ، فارغ التحصیل معادل دکترای رشته ادبیات هنر در کشور آمریکا با تایید دانشگاه تهران می‌باشد، دارنده نشان درجه یک هنر، استاد دانشگاه و بازیگر قدیمی می باشد.

 





:: برچسب‌ها: داریوش اسدزاده ,
:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: